FANDOM

Joan Markham
Joan
Character Information
Nem: Nő ♀
Faj: Kötszer
Barátok: Mr. Small
Mr. Corneille
Brown Igazgató
Ellenségek: Lucy Simian
Teri
Foglalkozás: Iskolaorvos
Első Megjelenés: "A rejtély"
Utolsó Megjelenés: "A varázsital"
Eredeti hang: Teresa Gallagher
Magyar hang: Grúber Zita
Joan Markham egy minór karakter a Gumball csodálatos világában. Ő az iskolai védőnő Elmore Junior High-ben. Teri, a hipohonder, van legtöbbször az irodájában.

KinézetSzerkesztés

Úgy tűnik, Joan antropomorf kötés. A nővér szokásos módon öltözött, fehér ruhát és kalapot visel, és piros kereszt szimbólummal rendelkezik. A végtagok vékonyak és vörösek. Ő is hasonlít a "The Prank" és a Bandage Doctor "kötényparamedikáira" a "Karácsonytól". Valójában minden olyan orvos, aki eddig a műsorban láttunk, kötszer volt, kivéve Dr. Buttot, az Old Doctor-t, Haroldot, Dextert, a Twitchy Tudósot és Dr. Man-t. Úgy tűnik, hogy egy kicsit túlzott, és rendelkezik egy nagy szemüvegpárral. Mint kiderült a "The Cage" - ban, hosszú szőke haja van a nővérének sapkája alatt.

PerszonálitiSzerkesztés

Habár nem képzett, nem tűnik eléggé érdekesnek a diákok jóllétéről. Ez akkor látható, amikor úgy dönt, hogy nem zavarja, hogy segítsen Darwinnak az "Allergia" című témában. Ez részben annak köszönhető, hogy Teri, aki saját hipokondriuma miatt folyamatosan buta okokból látja őt. Ennek ellenére az „Örömben” haragszik Simian kisasszonyra, mert nem kezeli jól a diákjait.

Epizód megjelenésekSzerkesztés

Szezon 1Szerkesztés

Szezon 2Szerkesztés

Szezon 3Szerkesztés

Szezon 4Szerkesztés

Szezon 5Szerkesztés

Szezon 6Szerkesztés